Just ja!

Vi har ju köpt en ny kamera, en systemkamera! Canon eos 1000 är det. Den är jätte-bra (om du frågar mig alltså).
Jag lägger upp lite snygga bilder:)

Fjuksön i söndags:
      





                       


I måndags hos mamma och pappa:

     
Världens snyggaste unge!!!



Jag och Sanna tjuv-gav han en glass när han blev ledsen:)

   
Jag höll på att torka mina naglar som Sanna målat.
Jonas ville också va med på bild.

    
Hundarna busade lite:)


Och en sista bild på Sötungen själv!


Fan som jag har längtat
Jag älskar sommaren!!!


Kommentarer
Postat av: Wifie

Men gud så fin han är!! (och ni också

;))

2009-07-09 @ 20:21:05
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0