Bakis...

Jag är inte på topp idag...
Det började hos Anna med god fläskfilé och potatisgratäng-middag.
Vi pratade i flera timmar, dansade och gjorde "jag har aldrig".
Det var skit-roligt! Anna sminkade mig och fixade håret på mig och Carro.
Sen var Tobbe taxi in till stan och vi gick in på All-Star.
Carro bjöd alla på mintu-shots, och hon sa till oss "det slår snart, vänta får ni se".
Jag trodde henne inte, men ack så rätt hon hade... Jag blev svin-full.
Först trodde jag inte att jag var så full, men såhär i efterhand så vet jag ju faktiskt att om man inte kan fokusera blicken så ska man nog inte dricka mer.
I alla fall så kunde jag knappt stå på benen när jag kom hem, men på nått jävla vänster lyckades jag (som alltid i fyllan faktiskt) ta ut linserna och sätta dom snyggt och prydligt i lins-etuiet. Detta är något jag är stolt över, det kallas självkontroll.
Jag mår i alla fall pyton nu och har tvingat Anton att laga nån god bakis-mat.
Hoppas det blir gott!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, jag har också grym kontroll när det gäller att ta ut linerna, har nog aldrig missat:) Det var en roligt kväll! Jag blev också grymt full, och såklart så hittade jag mitt kontokort i kjolens ficka i går:)

2009-05-04 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0