Bara en dröm...

Jag hittade en gammal lapp för ett par dagar sen, där hade jag skrivit ner en dröm som jag hade haft.
Jag vet inte varför, för jag brukar drömma varje natt, och väldigt knasigt.
Den här drömmen handlade i alla fall om att jag och mina kompsar skulle gå på fest. När vi kom till festen så var det två bröder som hade festen.
Men grejen var den att dom då och då transformerades till stegar(!) och då fick jag som uppdrag att bära runt dom när dom råkade bli stegar.
Men i alla fall så var det en ganska rolig fest, tills det började brinna. 
Alla sprang ut och det kom poliser som sa att det var en liga som härjade i trakten... En liga med dvärjar som hade tomtemaskar.
Det här tyckte jag var jätte-läskigt, så jag började gå  hem. 
På vägen hem så kom det en bil och körde förbi,
och nån sa: "Behöver du en vante?" Jag vände mig om och såg att det var en gubbe som satt i en bil formad som en vante.
Jag sa: "Nej, tack. Jag har redan en." Fast jag hade ingen.
Vant-bilen körde iväg och jag gick vidare. Sen när jag hade gått en bit så märkte jag att det var en till bil bakom mig.
Jag såg en röd volvo 245 full med DVÄRJAR I TOMTEMASKAR!!!
Jag sprang för livet! Jag han precis innanför dörren innan dom kom ikapp mig (dom klev ur bilen när dom såg mig, och dom har ju så korta ben).
Mitt hem var en militär-bunker på Carros gård.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahaha. Åh, torkar tårar ur ögonen av skratt. Jag brukar ha knäppa drömmar jag med, och jag har flera gånger tänkt på att skriva ner dom. Men jag har aldrig gjort detta. Ska fan göra det nästa gång:)...Var det min tomt eller annan Carro? Haha

2009-05-10 @ 22:51:54
Postat av: Elina

Haha, det var din tomt:)

2009-05-11 @ 00:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0